famiyly

Något som ingen kan ersätta:

Min familj är det som betyder mest för mig i hela världen. Ingenting kan gämföras med dem, visst man har kompisr, men kompisar försvinner. Något man kan vara helt säker på är att ens familj alltid kommer att älska en för den man är. Julen handlar om att vara tillsammans med familjen, ha mysigt och känna kärleken. När jag var liten var julen alltid fylld med glädje, dp trodde jag att det var för paketen, men nu har jag kommit på vad det egentligen var. Det var at hela familjen var sammlad, alla dem jag älskar mest. Men nu på senare å har inte familjen varit samlad på jul och julen börjar kännas mer och mer ledsam. För er som har hela eran familj vid er på jul, ta vara på det. Och glöm aldrig att värdesätta din familj, snart är det försent.


Kommentarer
Postat av: felicia

Fint skrivet emma <3love u

2010-12-20 @ 21:06:27
URL: http://woolkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0