ELLE GALAN

jag kom hem för ungefär en halvtimme sedan efter att jag hade varit i biblioteket och pluggat för mitt stora No prov som vi har imorgon. När jag kom hem och gick in på datorn såg jag att det är en tävling för att vinna två biljetter till ELLE galan. Jag kan verkligen inte göra något annat än att anmäla mig, fatta vilka personer man kan få träffa, Förstå vilka möjligheter. Men det är ju som sagt en tävling, men man kan aldrig veta!


Motivering:
Jag har alltid gillat mode och det är en stor del i min värld, jag tycker att det är coolt hur man kan skapa sig egen stil med det. Hur man nästan kan beskriva lite av sin personlighet med hjälp av det. Det här en en jätte stor chans och jag tar alla chanser jag får för att kunna uppfylla min dröm som mode reporter och egen kläd designer. Jag vet att jag är ung men jag ycker att det viktiga i livet är att veta vart man vill ta sig och att kämpa och göra allt som krävs för att komma dit. Att få komma till ELLE galan skulle absolut göra så att jag får en inblick i livet och ett steg närmare min dröm. Ingenting kan beskriva hur mycket det kan betyda för mig.

http://loreal.feber.se/

Kommentarer
Postat av: ylva

SV: jo jag såg det :(

Men mig äre bara bra!

Några planer för jul och nyår?! :D

2010-12-09 @ 08:32:59
URL: http://yylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0